fredag den 23. marts 2012

EMMA











Som I ved, så tilbragte jeg størstedelen af sidste weekend i selskab med sødeste Emma. Vi fik blandt andet skudt disse billeder af, som I selvfølgelig ikke skulle snydes for.

Status: Jeg er lige kommet hjem fra arbejde, og skal til at spise noget lækkert grill mad. Derefter skal jeg sove sammen med Emma (igen, he he) og Isabella. Vi skal muligvis mødes med en masse andre på skolen.
Nyder desuden det dejlige vejr.

Har I evt. lyst til at se mit værelse?

8 kommentarer:

  1. Hej Helena. Hvor er det der ''stop det crap, keep shopping'' fra?

    Elsker din blog og dig! :)

    www.melisaogemina.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Årh, tusind tak, hvor er du sød!:-)
    Det var noget de engang delte gratis ud i VILA

    SvarSlet
  3. Dit værelse er så lækkert, så lad det endelig komme på bloggen skattttt <3

    SvarSlet
  4. Hvor er du dejlig skat! Så gør jeg det <3

    SvarSlet
  5. Gode billeder, I er virkelig kønne, & flotte øjne i begge har!

    Kig gerne forbi (:
    www.lauraholm-insane.blogspot.com

    SvarSlet
  6. oh mai gaaard pigerneeee, i errh bare zå zmukkeeeh, og i har herre gorgeous kinder begge 2'<333
    møøøøøzzer fra julia pind og co. (bloggerbanditten) <33333

    SvarSlet
  7. Pigerne, I er smukke! <3 <3 <3
    Møøøøøzzer!

    SvarSlet

Tanker