lørdag den 17. marts 2012

LOVE LOVE LOVE














Læderjakke - Ukendt / / Blondetrøje - H&M / / Bukser - Vero Moda / / Bandeau - H&M
I går efter skole tog jeg på arbejde, i tre lange timer. Derefter mødtes jeg med søde Anna. Vi tog ned på skolen og mødtes med Jesper, Mathias og Magnus. Vi fik skudt nogle billeder af - så kunne I også lige få mit outfit at se. Efter et par timer på skolen, tog Anna og jeg hjem til mig, hvor vi sov til i dag.


Lige nu sidder jeg med søde Emma. Vi har været i centeret. Jeg fik desværre ikke købt noget (kun mad, he he) Derefter tog vi et hurtigt smut forbi mcd med Chris. Emma og jeg skal sove sammen hjemme hos hende. Vi har planlagt at få skudt nogle billeder af. Hold jer desuden opdateret - JEG TRÆKKER VINDEREN AF MIN GIVE AWAY SENERE.

Tidligere i dag mødtes jeg med en sødert i byen - (overskriften er derfor vældig passende)

Jeg synes forresten, at I lige skal tjekke Emmas blog ud her, og Annas blog ud her.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tanker