mandag den 2. juli 2012

OH, I AM BACK



Hej søde followers.

Som I sikkert har bemærket, så har jeg holdt to måneders pause med bloggingen, og det grundet af mange årsager. Jeg har haft enormt travlt eftersom at jeg lige har færdiggjort folkeskolen, og har derfor læst op til en masse eksaminer. Derudover er min far blevet gift, jeg har været til galla med min årgang, holdt sidste skoledag med samtlige niende klassere fra 4700, jeg har været alt for lidt hjemme, og alt for meget i Sverige, København og så har jeg forresten også været i Hamburg. Åh ja, der er en masse ting, men endelig har jeg fået sommerferie, og så savnede jeg altså også at blogge, og jeres kommentarer. Jeg beklager tusind gange for det spontane valg og uden melding, men jeg har været en yderst stresset dame...

Fra nu af lover jeg at blive meget (og meget er ikke ordet) bedre til at blogge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tanker