mandag den 13. februar 2012

EMMAAA


















Jeg har nu tilbragt tre fantastiske dage med søde Emma. I lørdags valgte vi, at tage ud og spise. Vi valgte at få kinesisk og running-sushi - det var så lækkert! Derefter tog vi i biografen (en filmanmedelse følger.) Efter biografturen tog vi hjem til mig. Søndagen stod på afslappning, derfor sad vi nærmest i nattøj til om aftenen og skypede hele dagen. Vi valgte dog, at smutte over i KIWIog købe citronmåne og chips. Det var ikke planlagt, men vi valgte også at sove sammen til i dag. Emma tog på arbejde, hvilket jeg også skulle have været, jeg er dog bare så uheldig, at ligge herhjemme med en voldsom halsbetændelse. Lige nu sidder jeg og skyper, mens jeg hører musik.


5 kommentarer:

  1. Lækre billeder! Men sig mig.. hvad ER det i kopperne? :D

    Knus Stine.

    http://i-ekstase.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ej hvor er det cool det der i kopperne :)
    -Freja
    //frillersworld.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Tusind tak søde piger.
    Det er varm kakao med mini skumfiduser i :-)

    SvarSlet
  4. Er helt vild med dine shorts.
    Hvor er de fra???? :-)

    SvarSlet

Tanker