onsdag den 15. februar 2012

THE WOMAN IN BLACK


I lørdags var jeg jo som sagt ude og spise running sushi med den sødeste Emma. Efter vi havde spist, tog vi i biografen, for at se "The Woman In Black."

Det handler den om: Den unge advokat Arthur Kipps, som bliver spillet af Daniel Radcliffe, bliver tvunget til at rejse til den fjerntliggende landsby Crythin Gifford, hvor han skal ordne nogle affærer for den netop afdøde ejer af et stort palæ. Han begynder snart at opdage mørke hemmeligheder i landsbybeboernes fortid. Stedet gør Arthur utilpas, og den ubehagelige fornemmelse bliver kraftigt forstærket, da han får et glimt af en mystisk kvinde klædt helt i sort. 
Derfor skal du se den: Daniel Radcliffe spiller rollen som den unge advokat meget overbevisende. Filmen er virkelig smukt lavet, og jeg sad helt koncentreret og spændt under hele filmen. Jeg synes, historien skuffede lidt, for den havde lagt op til lidt mere, end den kunne bære. Men filmen gav alt i alt en spændende og hårrejsende oplevelse. I kan se frem til en sød slutning. 
Så uhyggelig er den: Der er enkelte mega-chok, som kommer snigende undervejs, men det mest uhyggelige er selve historien. Du skal være til sej gys for at holde af filmen!

Emma og jeg sad nærmest under hele filmen med fødderne oppe på sædet og med hænderne for både øjne og ører. Jeg troede ellers selv, at jeg var hardcore til de der gysere, men tilsyneladende ikke. Vi havde en rigtig sjov aften!


DEN KAN HELT KLART ANBEFALES!

18 kommentarer:

  1. Har lige opdaget din blog, den er virkelig fed! Elsker dit simple design. Godt gået.

    Kig endelig forbi,

    ninapratt.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej! :)
    Jeg har valgt at give dig en blogaward for din superfede blog.
    Besøg min blog, og læs lidt omkring, hvad det er, hvis du er i tvivl.

    HUGS // www.etnisung.blogspot.com.

    SvarSlet
  3. Min ven og jeg var også inde og se den.. Og er vi ikke alle enige om at den er KLAM! Altså det er en pisse god gyserfilm, men den er klam! :) Jeg ville helt sikkert gå ind og se den igen.. :)

    Jean P.

    by-misterjoe.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Lækker blog! Er klart blevet fast læser.
    Kig gerne forbi min blog, måske vi kunne følges hvis du kan lide min? :)

    http://bytorp.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Nina: Tusind tak skal du have. Jeg er glad for, at du kan lide det. Jeg er nu også mest til det simple og minimalistiske! Jeg kigger straks forbi din :-)

    Etniskung: Tusind taaaak - det er jeg super glad for, at få at vide! Jeg kigger straks på det :-)

    Jean P.: Jeg kunne ikke være mere enig. Det var en virkelig god gyser, nok en af de bedste til dato. Jeg kunne bestemt også finde på, at tage ind og se den igen. :-)

    Torp: Det er jeg glad for at høre, kigger straks forbi :-)

    SvarSlet
  6. Har forresten også en giveaway kørende, så deltag og vind! :)

    SvarSlet
  7. Hej Helena!
    Efter jeg har modtaget en blogaward, har jeg valgt at give dig en! Som jeg kan se er det ikke første gang du har fået en, så jeg gider ikke forklare om hvad det går ud på.

    // Sisse Victoria

    mllevic.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Jean P.: Jeg kigger straks forbi :-)

    Sisse: Mange tak skal du have du søde ;-)

    SvarSlet
  9. Hej Helena. Din blog finder mig super inspirerende og derfor har jeg selvfølgelig valgt dig som en af de 5 til modtage min blogaward. Husk at du som modtager af en blogaward, skal lægge linket til den der har givet dig blogawarden.

    Møs
    Alberte
    Welcomebackcolour.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Hej Alberte!
    Tusind tak skal du have, det er jeg vældig glad for at høre!

    Hug :-)

    SvarSlet
  11. Det var da godt at høre Helena.

    Møs
    Alberte

    SvarSlet
  12. Jeg har valgt at give dig en blog award, læs mere om det på min blog http://emmabergmann.blogspot.com/ :-)

    SvarSlet
  13. Uha en sej blog!
    Skulle vi følge hinanden? Det ville betyde meget!

    knus
    emilie-olejas.blogspot.com

    SvarSlet
  14. Heeey Helena jeg har givet dig en blog award som du kan se på min bloghttp://julieoster.blogspot.com/ ! <3 Feeeedt indlæg btw

    SvarSlet

Tanker