søndag den 26. februar 2012

BLOG-AWARD


Jeg har været så heldig, at modtage en blog-award af EMMA , MATEEN, ALBERTE, JULIE og SISSE . Det går ud på, at jeg skal besvare nogle spørgsmål og give blog- awarden videre til 5 andre.

 
Spørgsmålene lød således:

Hvorfor begyndte du at blogge?:
Det hele startede med, at jeg fulgte nogle få blogge, som gav mig utrolig meget inspiration. Derfor tænkte jeg, at det sikkert kunne være meget sjovt, at prøve selv. I starten var det sådan lidt kliché, fordi alle gjorde det, men nu elsker jeg det (mildt sagt)

Hvilke blogs følger du?: Åh ha, jeg følger rigtig mange blogs, bl.a. Astrid Storm, Addiction of clothes, and the black, BY CATHRINE, cathrine sofiacats and rocking chairs, de vilde kaniner, Etnisk ung, FANTASMAGORISK, fucking wardrobe, goodbye Babylon, Katteklør, like black, LOVEANDLIVE, OLIVIA, SENSE OF FASHION, the black one, VIOLETTE FLEUR, my life in words etc. De er alle inspirerende på hver deres måde, og de blogge jeg læser fast hver dag. Der er dog mange flere endnu.

Hvad er din ynglings farve?: Hvad det angår tøj, så bukker jeg ikke så let under for vilde farver. Jeg holder mig mest til de neutrale farver så som sort, grå, hvid og beige. Derudover har jeg en stor svaghed for marineblå, bordeux rød og pastelfarver.

Hvad er din ynglings film?: Jeg elsker, elsker, elsker film, og jeg har en bred samling favoritter. Deriblandt er Taken, In time, The woman in black, Sex and the city, Harry Potter, Twilight and so on..

Hvilket lande/byer drømmer du om og besøge, og hvorfor?: Der er faktisk utrolig mange steder jeg gerne vil opleve. London, New York og Jomfruøerne står nok højest på ønskelisten. Et er, at kunne gå amok i Londons og New Yorks butikker, derudover er der også en masse seværdigheder, jeg godt kunne tænke mig at se. Grundet Jomfruøerne, må nok være det helt hvide sand på de lære bounty-strande, og så ellers bare varmen og kulturen. Dog står Egypten og Paris der også, selvom jeg allerede har været der.

 

4 kommentarer:



  1. http://juliegruber.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tillykke med blog awarden!! :) Det er så dejligt, at mode tage en.
    Ps. super godt billede!

    SvarSlet

Tanker