søndag den 26. februar 2012

TYSKLAND












Så får I endelig et indlæg, og flere er på vej. Jeg beklager, at jeg ikke har fået blogget hele ugen. Jeg har ikke rigtig kunne overskue at blogge, da nogle private og personlige ting kom i mellem.
Jeg er klar igen, så de kommende dage får i en masse indlæg.

De ovenstående billeder er fra vinterferien, hvor jeg var med Emma og hendes forældre til Tyskland. Det var rigtig hyggeligt, og også dejligt, at kunne slappe af. Vi var i badeland, på bordershoppen, ude og spise etc. Dette er kun nogle af billederne, da der var alt, alt, alt for mange. Der kommer dog nok nogle flere, da Emma og jeg også fik lavet et photoshoot.

Hold jer forresten updated, da jeg i morgen, sætter min give away konkurrence i gang.

Hyg jer

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tanker