søndag den 4. marts 2012

04032012




I går aftes var jeg i biografen med min mor, hendes kæreste og hans storebror, da vi skulle se "Hvidsten Gruppen." En filmanmeldelse følger en gang i morgen. Efterbiografturen mødtes jeg med Anna, Kamilla, Daniel og Stefan - vi havde en vanvittig hyggelig og ikke mindst sjov aften.

I dag sov jeg længe og nød det fantastiske vejr. Jeg fik Anna, Cecilie og Stine på besøg. Vi slappede af, spiste is, hørte musik og nød bare hinandens selvskab. Da de tog hjem, gjorde jeg lidt rent på mit værelse.

Lige nu sidder jeg i min dejlige seng og hygger mig med en masse ELLE-blade, kaffe og lækker body lotion.

Jeg skal have projekt uge i den kommende uge. Jeg er i gruppe med Stine og vores overemne er "Det dyrebare liv." Vores underemne er "Tsunamier."
Jeg skal nok love at blogge, det bliver dog nok lidt begrænset, da der helt sikkert er en masse, der skal laves..

Sleep tight

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tanker