onsdag den 7. marts 2012

KONY 2012

Watch and Share

If the world knows who Joseph Kony is, it will unite to stop him.
It starts here.

KONY 2012 is a film and campaign by Invisible Children that aims to make Joseph Kony famous, not to celebrate him, but to raise support for his arrest and set a precedent for international justice.

Jeg vil virkelig opfordre jer alle til, at se videoen, og derefter dele den på ens egen blog og eventuelt facebook eller andet. Jeg blev selv lidt rørt af videoen, og virkelig ærgelig over, at nogle mennesker kan få sig selv til at gøre sådanne ting. Det er virkelig forfærdeligt og grusomt, at der sker så mange tragiske ting i verdenen, og at vi intet aner om dem. Derfor, vær med til at dele videoen. Det er ikke en stor hjælp, men i det mindste gør vi en lille forskel og støtter op om det. Her får I et link til deres hjemmeside: http://s3.amazonaws.com/kony2012/kony-4.html

Derudover har jeg jo som sagt projektuge, med verdens sødeste Stine. Vi har om emnet "Tsunamier - d. 26. december 2012." Vi er rimelig godt i gang, men har ret så travlt. Det er også derfor, at jeg er så dårlig til at blogge for tiden. Stine står i min kalender resten af ugen, hvor vi endten skal være eller sove sammen, for at få dette projekt færdigt. Vi kan dog ikke udelukke fjol og spas. . .
Senere i aften står det dog bare på familiehygge hos min far, så I får nogle flere indlæg. 


 

1 kommentar:

  1. det er virkelig helt forfærdeligt hvad folk kan finde på!
    syntes det er rigtig stort lavet af den mand, der har lavet videoen :-)

    - tag gerne et smut forbi min blog, jeg har en give away igang! http://amaliehoelgaard.blogspot.com/p/give-away-igang.html

    SvarSlet

Tanker