fredag den 2. marts 2012

COPENHAGEN













For lidt over en uge siden, var jeg med min dejlige klasse til København (glemte fuldstændig, at vise jer billederne)
Først tog vi forbi Amalienborg, hvor vi fik skudt nogle billeder af. Mit kamera valgte så, at gå ud, så det resulterede selvfølgelig i, at jeg skulle slæbe på et tungt kamera, til ingen verdens nytte.

Efter Amalienborg, tog vi på Det Medicinske Museum, mindes jeg nok, at det hedder. Det var faktisk okay spændende, i forhold til, at det var et museum. Derefter skulle vi over på Statens Museum For Kunst, hvilket var mindre spændende - det var lidt tørt.
Da vi så var færdige med det hele, fik vi lov til at færdes frit på Strøget (det som vi havde set mest frem til)
Jeg gik sammen med Anna, og det var utrolig hyggeligt. Jeg fik købt to almindelige toppe. Den ene i en grå farve, og den anden i noget beige/rosa mønster - begge fra Monki.

Det var en hyggelig tur!

2 kommentarer:

  1. årh, elsker københavn. bor i herning, men overvejer at flytte derover.
    virkelig fin og interessant blog, du har :-).
    kigger med nu - kom forbi mig, måske vi kan følges?

    kærligst

    www.camillaoe.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg er også fuldstændig forelsket i den by!
    Tusind tak skal du have :-)

    SvarSlet

Tanker