fredag den 2. marts 2012

EGO-TRIP










Her får I så et lille dagens samt noget ego-trip (hvad man dog ikke finder på, når man keder sig)

Top - Monki / / Blonde-bandeau - H&M / / Bukser - Vero Moda
Det har i dag været en stille og rolig, men rigtig dejlig dag. Min klasse og jeg fik i dag taget klassebilled inkl. fjollebillede, som var utrolig sjovt! Jeg var klædt ud som politi med min veninde, Anna. Vi nåede dog aldrig at tage nogle billeder, som vi kunne smide på bloggen, jeg beklager. I skal dog nok få det at se, når de nu engang kommer ind på hjemmesiden.
Efter skole var jeg på café med Anna og Julie, det var rigtig hyggeligt. Derefter mødtes Anna og jeg med vores veninde Kamilla og hyggede os i det skønne vejr.

Er forresten rigtig glad for, at det stigende læsertal og de mange kommentar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tanker